sobota, 29 września 2012

Nowości w sklepie od DMC

Wczoraj dotarł od DMC towar, który zamówiłam. Są nim dwa duże pudła z małymi zestawami do haftu. W zielonym pudełku są małe zwierzątka z serii WOODLAND FOLK, a w białym pudełku są zestawy do haftu na kartki z życzeniami, np. z okazji urodzin. 






Zwierzaki to osiem różnych leśnych postaci.
Świetnie nadają się do dziecięcych pokoi, ale nie tylko. Można wyhaftowane naszyć na czymś, np. na poduszkę itp.






Sama przygarnęłam rudego liska. Wyhaftuję go z oryginalnego zestawu i powieszę dla przykładu na ścianie obok pudełka.
Wszystkie zwierzaczki są cudne i bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że nie tylko mnie i znajdą nowe domy :P









W tym pudełku są zestawy na kartki urodzinowe.
W składzie wszystkich zestawów, w obu pudełkach,  jest aida 14ct, mulina DMC, igła i instrukcja z wzorem do wykonania. Gotowy obrazek ma mieć wymiar 7,5 x7,5 cm. Tylko niektóre zwierzaki jak np. zajączek mają 6 x 9 cm.

















 
 


W pasmanterii można nabyć też zestawy do haftu  z "Londyńskiej serii". Są wszystkie cztery.
Moje wyhaftowane już obrazki bardzo podobają się odwiedzającym moją pasmanterię więc może ktoś skusi się na wyhaftowanie własnych.



 
 
 
 

 
 
 
 Na początku przyszłego tygodnia mam mieć dostawę z włóczkami. Jak tylko przyjdą to porobię im zdjęcia i pokażę jakie już mam i jakie przyszły.
 

7 komentarzy:

  1. Zwierzaczki przygarnęłabym wszystkie :)) są cudne, karteczki urodzinowe też niczego sobie!!
    Kiedy zamawiam kilka rzeczy w pasmanterii i czekam na przesyłkę lubię ten dreszczyk jak już mam to w paluchach i macam, przekładam i znowu macam :))) a co dopiero Twoje dostawy - z emocji nie spałabym chyba całą noc! Na pewno klientki się skuszą na zestawy widząc Twoje piękne prace - ja wyszłabym z Twojej pasmanterii z dużo chudszym portfelem :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, ze masz zarowno duze jak i male zestawy do xxx:) Dla kazdego cos milego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te mini zestawiki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest takie "wirtualne zwiedzanie sklepu". Zwierzaczki super, u nas takich nie spotkałam. Przyjemnie się to wszystko ogląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko a w jakiej cenie te zestawiki urodzinowe. I czy będzie można zamówić pocztą.
    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne są te małe zestawy. idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. tymi maluszkami zaczęła się moja przygoda z haftem :) dzięki Tobie :P

    OdpowiedzUsuń