poniedziałek, 19 stycznia 2015

Belle&Boo "Hot Chocolate" - koniec

W tym Nowym Roku to mój pierwszy ukończony haft:
obrazek z serii Belle&Boo "Hot Chocolate".


 
I dla przypomnienia:
Obrazek haftowałam ze schematu znajdującego się w Cross Stitcherze nr 287.
Haftowałam na lnie Belfaście 32ct w kolorze kości słoniowej dwoma nitkami muliny DMC. Zrobiłam tylko jedną modyfikację schematu, a mianowicie podłogę, a właściwe cień pod fotelem wyszyłam krzyżykami jedną muliny. Coś mi ten lekki fiolecik nie do końca pasuje. Chciałam żeby był delikatniejszy, by był bardziej na drugim planie.
Wielkość obrazka po wyhaftowaniu na lnie to 20 x 24cm. Całkiem duży:)


Obrazek haftowało mi się bardzo przyjemnie, choć duże "połacie" fotela czasem dawały w kość. Ale czasem też były bardzo przyjemne, szczególnie gdy haftowałam na jakimś wyjątkowo ciekawym filmie. Nie trzeba wtedy spoglądać co chwila na schemat tylko leciałam ciągle tą samą nitką na większym kawałku materiału.

 
Chyba najgorszym elementem z całego obrazka była piżamka z jej back stitchami i serwetka na oparciu fotela. Cały jej brzeg zrobiony jest półkrzyżykami na przemiennie dwoma kolorami. Haftowałam ją na samym początku, więc szybko zapomniałam :)


A na koniec króliczek. Jest fantastyczny!!! Mało z nim było pracy a taki z niego słodziak!


 
Myślałam, że obrazek szybciej skończę, ale okazało się w trakcie, że obrazek jest bardziej pracochłonny niż się wydawało. Na pewno w przyszłości wyhaftuję sobie coś jeszcze z tej serii.
Obrazek pokażę jeszcze raz jako go oprawię. Muszę się wybrać po ramkę.
 
A teraz zabieram się za jeden z dwóch plażowych obrazków od Anchora, które to zestawy kupiłam już jakiś czas temu. Nie zdecydowałam jeszcze od którego zacznę:) Oba mają fantastyczne, ciepłe kolorki. Istna uczta dla oczu :)
 
 
 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam serdecznie!!!
 
 
 

49 komentarzy:

  1. Cudowny obrazek:) Edytko nie ociągaj się z oprawą bo jest tak śliczny, że szkoda schować go do szuflady:) Ciekawa jestem który obrazek wybierzesz jako pierwszy do krzyżykowania? M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny.... niesamowicie uroczy hafcik:D myślę, że po takim "monotonnym" hafciku zaczniesz domki po prawej stronie bo te leżaczki wydaja mi się tak jakoś równie monotonne:)) ale w tym dobrym znaczeniu:)
    Szybciutko zrobiłaś Bellę,i ten słodziaszek królis:D....

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, te Anchorki sa cudne! Koniecznie je zaczynaj! Mnie sie chyba lezaki bardziej podobaja, ale ciekawa jestem za ktory Ty sie wezmiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już nie mogę się doczekać:) Ech, są takie wakacyjne ...

      Usuń
  4. Edyta, hafcik wyszedł Ci cudnie, nigdy nie haftowałam na Belfaście będę musiała kiedyś spróbować. A jeżeli chodzi o nowe zestawy to mnie bardziej się podobają domki plażowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować Belfastu. Zakochasz się!

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że niedługo będzie zdobił ścianę. Ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że już niedługo zawiśnie na ścianie.

      Usuń
  6. Cudny obrazek, jestem oczarowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Widzę, że haftujemy podobną metodą, u mnie fotel też "pękł" przy filmach:))) podłogę chyba sobie daruję, zabieram się za backstitche:) czekam na ramkę, ja się chyba zdecyduję na brązową, muszę poprzymierzać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż się waham między brązową a białą. Zobaczę co będzie w sklepie.

      Usuń
  8. Obrazek wyszedł ślicznie, bardzo ale to bardzo mi się podoba, oj sama bym taki sobie sprawiła :) tylko czasu na wszystko brak, ale kto wie jak się obrobię to może skuszę się na któryś obrazek z tej serii, czekam na oprawę i pierwszą odsłonę Anchora :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten obrazek! na pewno machnę coś z tej serii dla córeczki;) Czekam na odsłonę w oprawie i na pierwsze xxx plażowych domków...wybierz domki;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Obrazki z tej serii idealnie pasują do pokoju dziewczynki.

      Usuń
  10. Uroczy wzór, takie ciepło zimowy w kubeczku na pewno cieplutka czekolada :) Ekspresowo Ci to haftowanie idzie, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, nie idzie mi tak szybko jakbym chciała. Czasem nawet nie postawię wieczorem ani jednego krzyżyka bo muszę robić inne, mniej ciekawe rzeczy.

      Usuń
  11. Jestem totalnie zauroczona tym obrazkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obrazek! Czuję smak tej czekolady... Króliczek przekochany. Jestem pełna podziwu dla tej bardzo starannie wykonanej pracy. Przyznam, że chętnie wyhaftowałabym coś takiego. Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek wyszedł ślicznie.
    Nowe zestawy tez kuszą, są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochana jestem w króliku.obrazek wyszedł uroczy.w sam raz do dziewczęcego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! Mnie królik też zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obrazek!
    Aż mi się cieplej od tej czekolady zrobiło, zwłaszcza, że za oknem śnieg:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Jak to dobrze, że u mnie nie ma śniegu :) Pewnie też dojdzie.

      Usuń
  17. Gotowy obrazek jest przepiękny, a króliczek fantastyczny !
    Ja zaczęłabym od leżaków :):):)
    Miłego haftowania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Coraz intensywniej myślę o tych leżakach.

      Usuń
  18. Obrazek bardzo ładny. Ciekawe gdzie zawiśnie :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tez ten krolik zauroczyl :) Ladny i cieply obrazek:)
    Anchory sa swietne z Twoim tempem bedziemy mialy szybka prezentacje i ucieche z podziwiania :)
    Poz.Dana i Mama

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te wzorki z tej serii, może sama się skuszę i sobie wyszyję ;) A powiem, że jakbyś nie napisała to by mi się wydawało że nie wiele trudności na tym obrazku jest. Ale jak przeczytałam o backstich i zaczęłam się przyglądać to spokorniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, zakochałam się w tym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Króliczek dodaje niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. *o* Majstersztyk! :)
    Zapraszam na moje candy, do wygrania wspaniałe kolczyki! :)
    http://handmade-gaba.blogspot.com/2015/01/125-post-porownawczy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wyszło! Najpiękniejszy fragment to oczywiście króliczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny hafcik:) A króliczek faktycznie przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, naprawdę piękny haft:-)

    OdpowiedzUsuń