piątek, 6 maja 2016

Creation Point de Croix nr 57 maj/czerwiec 2016

Dostałam wczoraj nowy numer Creationa.  Numer bardzo mi się podoba. Typowo francuskie wzorki. Zresztą same zobaczcie.



Najpierw rzut oka - co nowego na rynku wydawniczym:)


Obrus z miseczkowym wzorkiem.


Wakacyjna kobitka z nowej książki V.Enginger "Inspirations marines".
Jakiś czas temu pokazywałam ją już przy okazji prezentacji książki . Bo książkę mam:)


Sympatyczny ptaszek.
Mnie rzucił się również w oczy wazonik zrobiony na szydełku i szydełkowe gwiazdki na sznurku:)


Obrazek ze szklarnią czy oranżerią od les Brodeuses Parisiennes.


Również od les Brodeuses Parisiennes przepiękne literki:)
Uprzedzając Wasze pytania od razu piszę, że literek jest tylko cztery i tworzą napis ROSE.
Wiem, szkoda:)



A tu znany obrazek od DMC.
Znany, ale bardzo ładny i chyba taki ponadczasowy.


Sympatyczne ptaszki, też od les Brodeuses Parisiennes.


Motyw z "Alicji w krainie czarów" autorstwa V.Eninger.
Bardzo mi się podoba.
 
 
Schemacik z najnowszej książki "Icone de Paris" Helene Le Berre.
Wcześniej nie wiedziałam co w tej książce jest i tak jakoś sceptycznie do niej podchodziłam patrząc tylko na okładkę. Typowe, oceniłam ją "po okładce" :) Teraz wydaje mi się godna zainteresowania:)
 
 
Kilka "paryskich" wzorków od Helene Le Berre.
 
 
Kilka schematów biscornu z najnowszej książki "Mini et maxi biscornus".
Książkę można zobaczyć na początku postu, gdzie jest zdjęcie z nowościami wydawniczymi.
 

Są też wzorki w trochę innej stylistyce autorstwa Lilli Violette.


 
Na koniec kilka mini wzorków dla dzieci.
W tle śliniaków widać fajny, szydełkowy dywanik:))


Na tylnej okładce jest reklama już drugiego zbioru ze wzorami autorstwa V.Enginger.
Fajna rzecz. Zwłaszcza dla kogoś kto nie prenumeruje Creationa.


Dziś to wszystko.
Pa!
 
 

16 komentarzy:

  1. O, naprawdę fajne wzorki!! Chyba ten ze szklarnią najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny numer. ..najbardziej spodobał mi się ten obrazek od DMC:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre fajne, szczególnie to serduszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten numer. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką czerwoną torbę mogłabym mieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany numer. Podobają mi się wzory od les Brodeuses Parisiennes.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny numer. Chyba każdy cos znajdzie dla siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wzorki... ach ten obrus !!! Wpadła mi też w oko książka z wzorami biscornu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam "kota" wszystko co pokazałaś mi się podoba, w ogóle jakiś czas temu przeglądałam sobie w necie wzorki francuskie i stwierdzić muszę że są to jedne z lepszych wzorów, dopracowane w każdym szczególe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wzory, króliczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Alicja w Krainie Czarów mnie od dawna prześladuje... Gdy tylko otwieram swój folder z wzorkami Enginger. Dziś też na niego wpadłam, ale chyba mi się gdzieś klucz zawieruszył... Będę pamiętała w razie czego, do kogo się uśmiechnąć o numerki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę że do Ciebie trafiłam tak tutaj ładnie ;))takie piękne cuda tworzysz ;)gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę! Bardzo dziękuję!
      Wpadaj częściej!

      Usuń
  13. Ładnie u Ciebie. Zapiszę się......... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ptaszek. Ten z wykrojem DMC już wyszyłam parę lat temu... muszę drugi do kompletu zrobić, bo zestaw czeka...

    OdpowiedzUsuń